• وبلاگ : همراز
  • يادداشت : دل سنگين
  • نظرات : 1 خصوصي ، 30 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اين شعر نيست ... کلام نيست ... متن حاشيه بر اوراق يک دفتر خاطرات نيست ...! اين حقيقت است ... حقيقتي افسانه اي ... که بارها افسانه ام با تو

    به حقيقت پيوست از تو سر شار شد از تو جاني دوباره گرفت ... از نفسهاي گرم تو ... از صداقتهاي گفتار تو ... از محک هاي بي دريغ تو سخت مي ترسم ...! سخت مي هراسم که آتش شرمم را باور نداري ... که اشکم را باور نداري ... صدايم را به ورطاي بودن ها عادت نداري..! بمان
    بمان با من بمان...!
    ميبيني ميشنوي ديگر من هرگز سکوت نکرد ه ام ...! ساکن نمانده ام!
    وشب را در تلاوت روز خواندم ... در ازاي ماندنت ... ماندم ...~ اي سنگ صبور آتشکده اي د ل سخت تنهاي من ...! برايت شمع خواهم شد ... آب ميشوم ... اشک ميشوم ... خاک ميشوم ...! و باراني ترين روزها ميشوم ... آفتابي ميشوم ...! سخت ميشوم ...! نرم مي شوم ... شوق ميشوم..!

    پاک ميشوم ...! همان گونه که ميخواهي ... و تو پيش از اينها برايم خواسته بودي ...! همان ميشوم که هم اکنون ماندنم را در خود به جستجوي تو گشتم ..! در افسانه نبودي در آب نبودي در ستاره نبودي در خاک نبودي در شب نبودي که در دل بودي و اين صداقت بي پايان تو ..! در کشمکشهاي گفتن هاي تو در آتشکده اين دل به زنجير در آمدهء تو ....! باز تداعي تکرار شد ... صداقت گفتار شد ... حماقت نيست عشق است ... و عشق است و دوست داشتن ...! نه دردست قلب عروسکي بلکه در دستان محبت هاي تو!
    در راز يک شناخت در سر جادوي اين شط خونين دل ... در اين پندارم که ميايي ميماني ... ميشنوي تمام سخن هاي نا گفته ام را ...! و در دل سخت و تاريک شب به رويا ها ميروي بي من تنها با ياد من ... اسم من ... کلام من ...! و باز هيچ نمي گويي و باز ميروي ! من اينک گفتم نا گفته ام را سر و رازم را ...!
    حال تو بگو از هر آنچه ميخواهي ...! که باشم ...! که نبودنهايم را در اين ...! در اين تنهايي تو به جستجو نشستنم را ...! تو بگو! تنها تو بگو...! ~ بخواه چيزي بخواه ...! اين هيچ نخواستن هاي تو دل مرا عجب ميشکند ... خرد ميکند ...! له مي کند ... ! بگو با من از من با من از خود با من از ماندن بگو...!
    با من از شمارش نفسهايت ...! ~